מסלול טבעת דינגל באירלנד (פנינסולת דינגל)

מסלול טבעת דינגל באירלנד (פנינסולת דינגל)

צריכים עזרה בתכנון החופשה באירלנד?

חצי האי דינגל? טבעת דינגל? הנה נקודות עצירה

העיירה מהממת, הינו כמה שעות, בעיקר סיבוב הטירה מהממת ולדעמו שווה ביקור, וזה ביקור די קצת ומענין, לקחנו מפת משחק ילדים בקופה (חינם) ומצאנו את עצמנו עם הילדים מחפשים דברים מעניינים ונסתרים יותר… (גם בלי ילדים זה מאפשר להתסכל קצת אחרת)

כל האטרקציות השוות הן מדונגל צפונה

Donegal Castle

היתה המלצה חמה מהמקומיים ומהתמונות נראה מרהיב, לא הספקנו להגיע לשם

Slieve League

היתה המלצה חמה מהמקומיים ומהתמונות נראה מרהיב, לא הספקנו להגיע לשם

National Trust - Carrick-a-Rede

National Trust - Carrick-a-Rede
National Trust - Carrick-a-Rede
זה ממש בצפון וכמה שעות נסיעה מדונגיל לקחת בחשבון שהגשר סגור רוב הזמן 🤷 בגלל גשמים ורוחות ומולץ להזמין כרטיס מראש אנחנו לא הצלחנו לבקר בגלל הסיבות שרשמתי, נראה מקום שווה ביקור

סוללת הענק

אחד המקומות המרהיבים שאפשר לראות. ביקור שתשלום, מומלץ להזמין מראש. יש סיורים מודרכים במקום ויש אפשרות לקחת אוזניות עם הדרכה מוקלטת. אין בעברית. לקחנו באנגלית, צרפתית ורוסית (כל אחד מה שיותר התאים לו) והיה מעולה! הדרכה מעניינת מאוד, מוקלטת בצורת סיפורים, הילדים הקשיבו לכל הסדרה עד הסוף. יש מספר אופציות למסלולים, הלכנו מלמטה עד הסוף עם קצת עליה וחזרנו בדרגות למעלה על הצוק. לגמרי משלים את החוויה של הנוף והעוצמה. לוקח כמה שעות טובות. הינו ביום עמוס מבקרים (כנראה זה תמיד ככה) אז לוקח זמן במקומות בהם ממש רוצים צילום. חוויה לטפס על סלעים, על עמודים וכל המסלול הוא מהמם!!! כל נקודת נוף עם זוית שונה מראה צד אחר של האתר. ביקור חובה באירלנד. מתחם מאורגן, מסודר, שירות מאוד אדיב. אז אל תשכחו לחייך אחד לשני, להנות מהנוף והחוויה, לנשום אוויר ולהזהר ברוחות חזקות.

Olde Castle Seafood Bar

מסעדה בה אכלנו, ואו! גם בשירות, גם באוכל – כל מנה היתה מעולה

Little Mamma’s

שווה לעצור כאן לגלידה או פינוקים:

דמיינו מסע בחצי האי דינגל הקסום של אירלנד, שבו צוקים מלכותיים מתנשאים מעל ים תכול, כפרי חוף מקסימים מתעוררים לחיים עם מוזיקה מסורתית, ואתרי צילום בלתי נשכחים של מלחמת הכוכבים יעבירו אתכם לגלקסיה רחוקה, רחוקה. היופי הבתולי של מסלול הטבעת דינגל ישאיר אתכם פעורי פה בעודכם חוקרים את הכל – ממסלולי הליכה מעוררי השראה ועד אוכל טעים ופאבים מקומיים, מושלמים לשיתוף סיפורים על ליטר. כדי לעזור לכם לתכנן טיול של פעם בחיים, יצרנו מדריך טיולים מקיף זה החושף את האוצרות החבויים של חצי האי והמלצות למטיילים מנוסים. אז נצלו את חוש ההרפתקה שלכם והצטרפו אלינו כשאנחנו חוצים את הנופים הקסומים של חצי האי דינגל באירלנד.

צוקים ומפרצונים

גלו את היופי הבתולי של קו החוף של חצי האי דינגל עם הצוקים עוצרי הנשימה והמפרצונים הסודיים הממתינים להתגלות. סליאה הד דרייב (Slea Head Drive), המתפתל לאורך שפת האוקיינוס האטלנטי, מציע נופים מעוררי השתאות ומחבר אתכם לאתרים המרכזיים של אזור שובה לב זה.

בעודכם חוצים את חצי האי דינגל, נצלו כמה מפגשים קרובים פוטנציאליים עם פונגי, הדולפין המקומי הנודע הרובץ במים ליד העיירה דינגל. יונק ימי שובב מופיע בדרך כלל ליד הנמל, לפעמים מלווה בכלבי ים סקרנים ובכריש מתחמם מדי פעם.

לחוויה שאין שנייה לה, צאו אל צוקי ליגת סליב המתנשאים של חצי האי, בין צוקי הים הגבוהים באירופה. צוקים מרשימים אלה מספקים נקודת תצפית יוצאת דופן להתפעל מהמרחב העצום של האוקיינוס האטלנטי.

אם כבר אתם באזור, אל תפספסו את Skellig Islands – אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ועוד חגיגה לעיניים. האיים מורכבים משתי פסגות סלעיות, סקליג מייקל (Skellig Michael) וסקליג הקטן (Little Skellig), המתנשאות בחדות מפני האוקיינוס. בסקליג מיכאל שוכן יישוב נזירי עתיק, ואילו סקליג הקטנה משמשת כמקלט חיוני לעופות ים. טיולי שיט מפורטמגי מאפשרים לכם לחזות בפאר של תכשיטי החוף הללו מקרוב.

חציית נוף החוף הציורי של חצי האי דינגל – מביקור בפלאים נישאים כמו צוקי ליגת סליב ועד חיפוש אחר מפרצונים נסתרים – מבטיחה חוויה שלא תשכח לעולם. יתר על כן, בסעיפים הבאים על כפרי חוף ומסלולי הליכה, תוכלו למצוא יעדים עוצרי נשימה נוספים הממתינים לטיולים שלכם.

פארקי חוף

חצי האי דינגל הוא ביתם של מגוון כפרי חוף מקסימים וציוריים המציעים למבקרים טעימה של חיים איריים אותנטיים. מנמלים הומים ועד עיירות חוף שלוות, כל כפר מביא אווירה ייחודית להנאת המטיילים. מיקום אחד כזה הוא העיירה דינגל עצמה, שם מחכים פאבים תוססים ומסעדות פירות ים מענגות למי שמחפש לחוות את אורח החיים המקומי על החוף.

לתחושה כפרית ומסורתית יותר, שקלו לבקר בפורטמגי, כפר דייגים מוזר המציע תובנות על חיי היומיום של אלה התלויים בים למחייתם. כאן תוכלו לצפות הלוך ושוב בסירות דיג שובות לב ולטייל בנחת לאורך החופים החוליים הבתוליים, להתחמם בסביבה השלווה.

טיול לבאליפריטר הוא חובה נוספת למי שמחפש בריחה מההמולה של חיי העיר. כפר קטן זה ספוג בהיסטוריה ומציע נופים מדהימים של הנוף שמסביב יחד עם אווירה נעימה. תוכלו ליהנות מרגע של שקט באחד מבתי הקפה המקסימים שלהם או ללכת לאיבוד בנוף המקומי שובה הלב בעודכם חוקרים את העבר העשיר של האזור.

כל כפר חוף בחצי האי דינגל מציע נקודת מבט ייחודית על היופי הטבעי והתרבות התוססת שיש לאירלנד להציע. בין אם אתם מחפשים פאבים תוססים או מעדיפים את השלווה של נמל מבודד, יש כפר חוף שמחכה להתגלות בהרפתקה שלכם במסלול הטבעת דינגל. אל תשכחו לחקור את מסלולי ההליכה הסמוכים עליהם נדון בסעיף 4 כדי לטבול את עצמכם באופן מלא בנופים עוצרי הנשימה של חצי האי דינגל באירלנד.

מיקומי הצילומים של מלחמת הכוכבים

עבור חובבי קולנוע וחובבי מדע בדיוני, חצי האי דינגל מציע הזדמנות ייחודית לחקור את מיקומי הצילום המדהימים של 'מלחמת הכוכבים'. כאתר צילומים בולט לטרילוגיה האחרונה, אזור זה ביסס את מקומו בליבם של חובבי קולנוע ברחבי העולם.

התחילו את ההרפתקה שלכם עם ביקור באיי סקליג האיקוניים, מיקום שקשה לשכוח למי שצפה במחבוא הסודי האפי של הג'דיי בסרטי מלחמת הכוכבים האחרונים. המסע לאי הקסום הזה, הנגיש באמצעות סירה בלבד ובכפוף לתנאי מזג האוויר, ישאיר אתכם בתחושה כאילו באמת נכנסתם לגלקסיה רחוקה, רחוקה. תחושת העמידה במקום שבו עמדו כוכבי הוליווד בעבר רק מוסיפה לתחושת היראה שהאיים האלה מעוררים.

בקתות כוורת ומסלולי צילום

לאחר מכן, חקרו את הנופים הסוריאליסטיים המקיפים את בקתות הכוורת, שם תוכלו להבחין מיד בקשר עם סרטי מלחמת הכוכבים כשאתם מטיילים באזור בו צולמו סצנות מפתח. התפעלו ממבני האבן העתיקים שעמדו במבחן הזמן ושימשו רקע מושלם לנרטיב הבין-כוכבי. בעודכם שוקעים בחוויה, אל תשכחו לצלם תמונות עוצרות נשימה של המים הצלולים כבדולח על רקע השטח שלא מהעולם הזה.

כדי להשלים את מסע מלחמת הכוכבים שלכם בחצי האי דינגל, קחו רגע לחשוב על היופי הטבעי שהפך אותו למקום קסום כל כך עבור יוצרי סרטים ומטיילים כאחד. עד שהמסע שלכם יגיע לסיומו, הערכתכם לנופים המדהימים של אירלנד תזנק לגבהים חדשים, בדומה לפלקון המילניום עצמו. ומי יודע – אולי אפילו תיתקלו בכמה פנינים נסתרות הידועות רק למעריצים אמיתיים, מה שיעצים עוד יותר את החוויה הבלתי נשכחת של חקר מיקומי הצילומים של מלחמת הכוכבים בחצי האי דינגל.

מסלולים לטיולי הליכה

חצי האי דינגל מציע מגוון פנטסטי של מסלולי הליכה המתאימים לכל רמות המיומנות, ומזמינים אתכם לחקור את נופיו המגוונים ברגל. טיילו לאורך חופים חוליים, חצו גבעות מתגלגלות, חצו קווי חוף סלעיים ושוטטו ביערות שלווים – בחצי האי יש משהו לכל אחד.

מתחילים ייהנו ממסלול Kilkee Loop Walk הנגיש והמסומן היטב, המציג לראווה נופי חוף מרהיבים בעודכם מטיילים לאורך הצוקים ועוצרים בנקודות תצפית כדי להתרשם מהנוף. אפשרות מאתגרת יותר, טיול הר ברנדון יתגמל טרקים מנוסים עם פנורמות מדהימות של האזור הכפרי שמסביב והאוקיינוס האטלנטי שמעבר.

גלו את הצד הפראי של אירלנד

שביל דינגל (Dingle Way), שביל מפורסם באורך 180 ק"מ, מקיף את חצי האי כולו ומציע דרך נהדרת להכיר מקרוב את נופי האזור וקסמיו. השביל מחולק לשמונה מקטעים, מה שמקל על התאמת חווית הטיול לקצב וללוח הזמנים המועדפים עליכם.

לנקודת מבט שונה, נסו את מזלכם בסריקת חופים תוך כדי טיול לאורך החולות הבתוליים של חוף ונטרי (Ventry Beach) או חוף אינץ' (Inch Beach). מיקומים אידיליים אלה מספקים נופים עוצרי נשימה והזדמנויות לגלות את חיות הבר החופיות הייחודיות של האזור.

לא משנה באיזה מסלול תבחרו, ודאו שאתם מוכנים לתנאי מזג האוויר המשתנים של אירלנד על ידי לבוש הולם ואריזת מצרכי חירום חיוניים. עם ההכנה הנכונה, תוכלו ליצור זיכרונות לכל החיים כשאתם הולכים בין היופי עוצר הנשימה של מסלולי ההליכה של חצי האי דינגל. אל תשכח לבדוק גם את החלק שלנו על מיקומי הצילומים של מלחמת הכוכבים לחקירה בהשראת סרטים!

סצנת האוכל של דינגל

המוניטין של דינגל בתחום המזון גדל במהירות, ולא בכדי. פירות ים טריים ומרכיבים מקומיים מופיעים כולם באופן בולט בתפריטים. מסעדות ובתי קפה ידועים רבים פזורים ברחבי חצי האי, כל אחד מהם מציע חוויה ייחודית ומעוררת תיאבון העונה על מגוון רחב של טעמים והעדפות. בעודכם חוצים את האזור המקסים הזה, אתם בוודאי נתקלים בניחוח שאי אפשר לעמוד בפניו הנישא באוויר, מפתה אתכם לשבת ולהתפנק בארוחה טעימה.

בלב סצנת האוכל של דינגל נמצאת המסירות שלה לסעודה מהחווה לשולחן, שם התוצרת העונתית והאזורית הטובה ביותר מעוצבת בקפידה למנות מעולות. התענגו על הטעמים העשירים של דגים ורכיכות שנתפסו במקום, חגגו את האיכות המעולה של בשר בקר וכבש איריים, והתענגו על הרעננות של ירקות ועשבי תיבול תוצרת בית. זהו מסע שובה לב שמעורר את בלוטות הטעם שלכם לתמצית המורשת הגסטרונומית של דינגל.

עם מגוון רחב של אפשרויות סעודה מסורתיות ועכשוויות, דינגל מבטיחה הרפתקה קולינרית בלתי נשכחת לכל מבקר. תוכלו להתפנק עם חצי ליטר גינס טרי בפאב מקומי, או ליהנות מכוס וויסקי מקומי בעודכם משקיפים על האוקיינוס. אל תחמיצו את ההזדמנות לטעום כמה מנות איריות מסורתיות, כגון צ'אודר פירות ים, לחם סודה ופאי שפרד.

עבור אלה עם שן מתוקה, חצי האי מציע מבחר של מאפיות ובתי קפה מקסימים, המגישים מגוון של מאפים טעימים, עוגות, ופינוקים מתוקים. סיימו את יום הטיול שלכם עם תה או קפה מהביל וקינוח טעים תוצרת בית. ככל שתתעמקו בסצנת האוכל של דינגל, תגלו שהגסטרונומיה משלימה באופן מושלם את היופי הטבעי המדהים והמורשת התרבותית העשירה של גן העדן האירי הזה.

פאבים עם נוף

אחד האלמנטים הפופולריים ביותר בתרבות האירית הוא הפאב, וחצי האי דינגל אינו יוצא מן הכלל. ידוע בסצנת הפאבים הנרחבת והתוססת שלו, החלק הטוב ביותר במפעלים אלה הוא הנופים המדהימים שהם מציעים בזמן שאתם נהנים ממשקה או שניים. חצי האי הוא ביתם של מגוון פאבים המתהדרים לא רק באווירה נהדרת אלא גם בנוף מדהים.

מפאבים קטנים וקסומים בהם תוכלו לשמוע מוזיקה מסורתית חיה ועד למקומות מודרניים יותר עם אוכל פנטסטי והמשקאות הטובים ביותר, יש לנו המלצות לפאבים העונים על כל טעם. לחוויה אירית אותנטית, בקרו בפאב שבו המקומיים מתאספים כדי לשוחח ולהשמיע מוזיקה סביב אח שואגת. חללים מסבירי פנים אלה מאופיינים באווירה חמה, צוות ידידותי וקסם פאב אירי אמיתי.

נופים בלתי נשכחים של שקיעה

כמה מהפאבים בחצי האי דינגל מנצלים את מלוא היתרונות של סביבת החוף שלהם ומציעים נופים עוצרי נשימה, במיוחד במהלך שקיעות. מצאו פינה נעימה עם נוף למים, שבו עם חצי ליטר גינס טרי שנמזג זה עתה או וויסקי מקומי, וצפו בשמש שוקעת מתחת לאופק. רגעים אלה של יופי ושלווה בטוח יגבירו את ההנאה מהמשקה שלכם וייצרו זיכרונות מתמשכים מהזמן שלכם בדינגל.

בין אם אתם מחפשים ללמוד על ההיסטוריה העשירה של חצי האי דרך הסיפורים המוחלפים בפאב אירי מסורתי או שאתם מעדיפים את הנוחות המודרנית של מוסד עכשווי, פאבי דינגל מציעים מגוון של אווירה וחוויות. אל תחמיצו הזדמנות לטבול את עצמכם בהיבט ייחודי זה של התרבות האירית ובו זמנית לספוג את היופי שאין שני לו של נופי החוף של חצי האי דינגל.

איפה להתארח בדינגל

יצירת בסיס ביתי נוח תוך כדי חקר חצי האי דינגל היא חיונית לכל מטייל. האזור מציע מגוון רחב של מקומות לינה שיתאימו לכל טעם ולכל תקציב, החל מבתי הארחה נעימים וצימרים יוקרתיים ועד מלונות מפוארים על קו המים. כל אפשרות לינה מגיעה עם שירות ומתקנים מעולים, המבטיחים שהייה נעימה ובלתי נשכחת בדינגל.

דמיינו שאתם מתעוררים לנוף פנורמי של האוקיינוס האטלנטי היישר מחדרכם הנעים. מקומות אירוח רבים בדינגל מציעים נופים מדהימים של האזור שמסביב כדי להעצים את החוויה שלכם. למטיילים המעדיפים חווית לינה אירית מסורתית יותר, מומלץ לשקול להתארח בb&b מקסים. מקומות אירוח אלה מגיעים לעתים קרובות עם שירות חם ואישי וארוחת בוקר ביתית טעימה כדי לתדלק את הרפתקאות היום שלכם.

לחוויה מפנקת יותר, ישנם מספר מלונות ואתרי נופש יוקרתיים הזמינים בחצי האי. יחידות אירוח אלה מציעות מתקנים ברמה הגבוהה ביותר, לרבות ספא, אוכל משובח ונופים שובי לב של קו החוף. שהייה במלון על קו המים יכולה לספק סביבה אידילית לבריחה רומנטית או לחופשת סוף שבוע מרגיעה.

בין אם אתם מעדיפים את הקסם המוזר של בית הארחה או את המתקנים היוקרתיים יותר של מלון, לחצי האי דינגל יש מגוון אפשרויות שיתאימו להעדפותיכם. בחלקים מאוחרים יותר של מדריך טיולים זה, נדון בפרטים נוספים על סצנת האוכל וחוויות הפאבים בחצי האי כדי לעזור לכם לקבל החלטה על מקומות הלינה המתאימים לביקור שלכם. זכרו להזמין את שהייתכם מראש, שכן דינגל היא יעד פופולרי והלינה יכולה להתמלא במהירות בעונות השיא.

אירלנד Dingle Ring Route (Dingle Peninsula) – המלצות למטיילים

כאשר חוקרים את חצי האי דינגל, אין מדריך טוב יותר מאשר עצות והמלצות של מטיילים אחרים שכבר חוו את היופי והקסם של אזור עוצר נשימה זה. אספנו כמה מההצעות המובילות שלהם וטיפים פנימיים שיעזרו לך להפיק את המרב מהביקור שלך במסלול הטבעת דינגל.

עיירה ידידותית דינגל

מטיילים רבים מתחילים את מסעם בחצי האי דינגל בעיירה הססגונית דינגל. כאן, מקומיים ומבקרים כאחד ממליצים לעצור באקווריום Dingle Oceanworld, המספק הזדמנות להכיר מקרוב ובאופן אישי את החיים הימיים המרהיבים של אירלנד. טיילו ברחובות התוססים, גלו את החנויות המקומיות, ותיהנו מהאווירה התוססת של עיירת החוף ההומה.

אתרים שחובה לראות

מטייל אחד המליץ בחום לבקר במזח דאנקין, הידוע במסלול הציורי והמזגזג שלו שמוביל אל המים. המלון מוקף בצוקים דרמטיים ובגבעות ירוקות אזמרגד, ומהווה מקום מושלם לצילום תמונות מדהימות ולהנאה מהסביבה הציורית. אורטוריית גאלרוס העתיקה, כנסייה נוצרית קדומה מרתקת, זכתה גם היא לשבחים כאתר חובה לכל מי שמתעניין בהיסטוריה ואדריכלות.

טיולי נוף ונופים עוצרי נשימה

כמה מטיילים המליצו למבקרים לא להחמיץ את הר ברנדון יוצא הדופן, הפסגה הגבוהה ביותר בחצי האי. הטיול לפסגתו, שם תתוגמלו בנופים פנורמיים מדהימים של הנופים שמסביב, הוא חוויה מאתגרת אך בלתי נשכחת. מטיילים אחרים אהבו את Kilkee Loop Walk הקל יותר, המספק נופים מדהימים של קו החוף האטלנטי.

חופי פנינה נסתרים

מבקרים רבים מצאו כי חוף קומינולה הוא פנינה נסתרת, מושלמת לחוויית חוף שלווה ומבודדת. קו החוף הדרמטי, המים הצלולים והחול הרך והדק הופכים את החוף הזה להמלצה בולטת בקרב המטיילים שגילו אותו. מועדף נוסף היה חוף אינץ ', המפורסם בשקיעות המדהימות שלו ואידיאלי לטיול מרגיע או קצת כיף על חוף הים.

חוויות אוכל מקומיות

לאוהבי פירות ים, מומלץ מאוד לנסות מולים טריים וצ'אודר פירות ים במסעדת מאכלי הים המפורסמת דויל'ס, הידועה במרכיבים המקומיים ובטעמים המרהיבים שלה. שום טיול בדינגל לא יהיה שלם בלי ביקור בגלידת מרפי, שם המבקרים יכולים להתפנק עם פינוק טעים העשוי ממרכיבים מקומיים טריים. מטייל אחד אפילו טען שאסור להחמיץ את טעם 'דינגל ג'ין וטוניק' שלהם.

חובבי מלחמת הכוכבים

חובבי קולנוע ומעריצים של סדרת מלחמת הכוכבים הפופולרית תמיד בהחלט צריכים לתאם ביקור באיי סקליג האיקוניים. מטיילים רבים המליצו להזמין סיור בסירה לחוויה בלתי נשכחת באמת הכוללת ביקור במנזר סקליג מיכאל ההיסטורי והתבוננות ביופיו הנופי של יעד מרתק זה. ההרפתקנים יותר עשויים לבחור לטייל לבקתות הכוורת כדי לטעום מהנוף שלא מהעולם הזה ונופים מדהימים.

סיימו את היום עם מוזיקת פיינט וטראד

לבסוף, כשהיום מתקרב לסיומו, המטיילים הציעו להירגע באחד הפאבים הרבים של דינגל כדי לטבול את עצמכם בתרבות המקומית וליהנות מסצנת המוזיקה החיה התוססת. המקום הפופולרי O'Sullivan's Courthouse Pub מומלץ מאוד למוזיקה אירית מסורתית, בעוד שערב בילוי בפאב Dick Mack בטוח יהיה חוויה בלתי נשכחת, שכן בור השקיה ותיק זה פועל גם כחנות עור במהלך היום.

עם המלצות אלה ממטיילים אחרים, אין ספק שתגלו את אבני החן ונקודות השיא הנסתרות של מסלול הטבעת דינגל של אירלנד ותיצרו זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

להגיע ולהגיע ממקום למקום בדינגל רינג באירלנד (חצי האי דינגל)

ההגעה לחצי האי דינגל, אחד האזורים הציוריים והפופולריים ביותר באירלנד, היא חוויה פשוטה ומהנה. בין אם אתם נוסעים ברכב או משתמשים בתחבורה ציבורית, אנחנו דואגים לכם עם טיפים והמלצות מעשיות. כדי להתחיל, ישנם שני מסלולים עיקריים להגיע לחצי האי דינגל. הראשון הוא ברכב, והשני בתחבורה ציבורית.

עבור אלה המעדיפים נהיגה, חצי האי דינגל נמצא במרחק של כ-4 שעות נסיעה מדבלין (Dublin) ובמרחק של שעתיים נסיעה מקורק. המסע נופי ומהנה, עם שפע של נופים ירוקים וכפרים קטנים לעצור בהם לאורך הדרך. השכרת רכב מראש יכולה להיות מועילה במיוחד, שכן היא מציעה את החופש לחקור את חצי האי בקצב שלך.

לחלופין, תוכלו לבחור בתחבורה ציבורית. שירותי אוטובוס זמינים מערים איריות גדולות, כגון דבלין וקורק (Cork), לעיירה דינגל (Dingle). בנוסף, שירותי רכבת נגישים לקילארני (Killarney) הסמוכה, שם תוכלו לעבור לאוטובוס או לשכור רכב כדי להמשיך במסעכם לחצי האי.

ברגע שאתה על חצי האי דינגל, יש לך כמה אפשרויות להתמצא. טיולים מאורגנים מספקים גישה נוחה לאתרים פופולריים ויש להם מדריכים בעלי ידע שיכולים לחלוק את תובנותיהם על ההיסטוריה והאטרקציות של האזור. לחלופין, שקול לשכור רכב או אופניים כדי לחצות את דינגל רינג הציורי בשעות הפנאי שלך. ניווט בכבישים המתפתלים וליהנות מהנופים המדהימים הוא חוויה בלתי נשכחת.

אם אתם מרגישים הרפתקנים, תוכלו לגלות כמה מהפנינים הנסתרות של חצי האי רק אם תצאו ברגל מהשביל השחוק. מסלולי הליכה, כמו אלה המוזכרים בסעיף 'מסלולי הליכה', שופעים, ומציעים מפגשים אינטימיים עם יופיו הטבעי ונופיו המגוונים של האזור. לא משנה באיזה אמצעי תחבורה תבחרו, חצי האי דינגל הבלתי נשכח ממתין לכם עם נופים עוצרי נשימה ואטרקציות מפתות.

נקודות עיקריות בחצי האי דינגל

גלו את נקודות השיא המובילות של חצי האי דינגל שאסור לכם לפספס במהלך ביקורכם. אלו הם רק חלק מהמראות והחוויות המדהימים הרבים שמחכים לכם על מסלול הטבעת דינגל.

תיאור הדגש  
איי בלאסקט קבוצה של שישה איים מול חצי האי דינגל, המציעים הזדמנויות שאין כמותן לצפייה בחיות בר, היסטוריה ונוף מדהים. צאו לטיול בסירה כדי לחקור את הארכיפלג המרתק הזה.
נמל דאנקין נמל קטן וציורי השוכן בין צוקים משוננים המהווה את השער לאיי בלאסקט. תיהנו מהנופים שובי הלב וצלמו כמה תמונות בלתי נשכחות.
גאלרוס אורטורי קפלת אבן עתיקה ושמורה היטב שנבנתה בין המאות ה-8 וה-12. אתר היסטורי זה מציע הצצה להיסטוריה הנוצרית המוקדמת של אירלנד.
מעבר קונור אחד ממעברי ההרים הגבוהים והיפים ביותר באירלנד, המציע נופים עוצרי נשימה של דינגל, מפרץ טראלי והנוף שמסביב. ביקור חובה לאוהבי טבע וצלמים.

היתרונות של חקר מסלול הטבעת דינגל

גלו את היתרונות השונים של ניווט בחצי האי דינגל המדהים בהרפתקה הבאה שלכם:

  • נוף בלתי נשכח: בואו לחוות את הצוקים הדרמטיים, המפרצונים הנסתרים, הכפרים המקסימים והחופים הבתוליים שנמצאים לאורך חצי האי דינגל, ומציעים הזדמנויות צילום מדהימות.
  • מיקומי סרטים ייחודיים: חקור את מיקומי הצילומים של 'מלחמת הכוכבים', המאפשרים למעריצים לטבול את עצמם בנופים שלא מהעולם הזה ובמים הצלולים כבדולח של חצי האי דינגל.
  • פעילויות בחיק הטבע: טיילו בשטח המגוון, הציעו מגוון שבילים לכל רמות המיומנות, וסיפקו הזדמנויות להרפתקנים פעילים להגיע לנקודות תצפית מדהימות.
  • סצנה קולינרית עשירה: תיהנו ממאכלי ים מקומיים טריים ומחוויות סעודה מהחווה לשולחן, יחד עם המלצות מומחים לארוחות ולמשקאות הטובים ביותר בעיר, בסצנת האוכל הצומחת במהירות של דינגל.
  • אווירת פאב אותנטית: גלו שילוב של פאבים מסורתיים ומודרניים, המציעים לעתים קרובות מוזיקה חיה ונוף לחוף הים בעודכם נהנים מחצי ליטר גינס או וויסקי אירי.
  • לינה נוחה: תוכלו לבחור מבין אפשרויות לינה שונות, כולל צימרים יוקרתיים, בתי הארחה מוזרים ומלונות על חוף הים, המתאימים לכל תקציב וטעם.
  • טיפים ליודעי דבר: גלו אבני חן נסתרות שהומלצו על ידי מטיילים אחרים, והציעו תובנות לגבי חוויות ייחודיות ומקומות פחות מוכרים שאחרת ניתן היה להתעלם מהם.
  • תחבורה גמישה: למד את הדרכים הטובות ביותר להגיע לחצי האי דינגל ולנווט בו, עם אפשרויות כגון נהיגה, רכיבה על אופניים או השתתפות בטיולים מאורגנים שיתאימו להעדפות אישיות.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אירלנד!

דילוג לתוכן