לאן לצאת בערב בדבלין?

לאן לצאת בערב בדבלין?

צריכים עזרה בתכנון החופשה באירלנד?

המלצות לברים, פאבים והמועדונים הטובים בעיר דבלין

הרבה דובר על חיי הלילה של דבלין, אם אתם חובבי מוזיקה, תוכלו למצוא שפע של אפשרויות למוזיקה חיה, כך למשל ברחוב קמדן (Camden St) וברחוב אוקספורד השכן  (Wexford St) בצד הדרומי של מרכז העיר. יש מבחר נחמד של ברים לחובבי מוזיקה  אלטרנטיבית, יש ברים עם מוסיקה אינדית .

מוקדי הריקודים המרכזיים של דבלין ממוקמים במרכז העיר ומספקים מגוון רחב של טעמי מוזיקה ואווירה. אם זה לילה פרוע על רחבת הריקודים אז קופר הוא מוסד בדבלין שאסור לפספס.

יש שלל מועדוני-מוזיקה- ברחבי העיר ונותנים מענה לכל סגנון, החל  ממסיבות סטודנטים מלאים ועד אגדות טכנו בינלאומיות ולהקות אינדי. 

מקומות כמו The Grand Social ו- Pygmalion מציעים סצנת רחבת ריקודים משגשגת ומבצעים משתלמים. כדאי לבדוק מועדונים כמו The Button Factory העמוס בחוגגים ,The Academy ו- The Twisted Pepper .

לדבלין יש מגוון גדול של מועדוני לילה, פאבים וברים שפתוחים עד לשעות הקטנות של הלילה. הפאבים המסורתיים של דבלין הם חוויה לכל מטייל ותייר, הבירה המשובחת נשפכת כמו מים והאווירה שמחה, האירים ידידותיים להפליא ואוהבים לדבר עם תיירים ולהפגין את ההומור השחור המשובח והציני שלהם.  

בין אם מזג האוויר בחוץ טוב או סגרירי, ביקור בדבלין היא חוויה שלא תשכחו במהרה, סוד הקסם האירי טמון בצוקים, בטירות, בירוק, אבל לא פחות מזה, בפאבים וחיי הלילה, האירים אנשים ידידותיים ואוהבי אדם הפתוחים להכרויות חדשות וישמחו תמיד לעזור ולייעץ לכם בענייני טיולים.

במאמר זה ניתן לכם המלצות לברים, פאבים והמועדונים הטובים בעיר.

המלצות לברים, פאבים והמועדונים הטובים בדבלין
המלצות לברים, פאבים והמועדונים הטובים בדבלין

מה צריך לעדת על חיי הלילה בדבלין

The Temple Bar

(כתובת 47-48, Temple Bar, Dublin 2, D02 N725)

אולי הפאב המפורסם ביותר המזוהה עם גבלין, המקום האיקוני הזה אומנם מאוד תיירותי, אבל הוא שווה הצצה וביקור. בטמפל בר, יש הרבה פינות נעימות להתמקם בהן , הקהל לרוב לא יהיה מקומי, מכיוון שהאירים יודעים להתרחק ממנו ולהשאיר אותו להמוני תיירים, מה שאומר שהמקום יהיה רב תרבותי. 

הסיבה שהפאב הזה שורד כל כך הרבה שנים (הוא הוקם בשנת 1840),  היא בשל מיקומו , משום שהוא מציע למעלה מ -450 סוגים שונים של וויסקי נדירים (האוסף הגדול ביותר באירלנד)  ועוד סיבה שהוא לא ירד מגדולתו היא ללא ספק המוזיקה ובעלי הפאב החביבים שיעשו הכל כדי שתיהנו. 

Copper Face Jack's

(כתובת 29-30 Harcourt St, Saint Kevin's, Dublin 2, D02 XV58)

קופר הוא מוסד של ממש  בדבלין והוא באמת יעניק לכם חוויה יוצאת דופן , קהל אקלקטי של צעירים ומבוגרים. רחבת הריקודים של הקופר ידועה כמקום בטוח לרקוד כאילו לא מסתכלים עליכם, המקום ליברלי, פתוח  ולא שיפוטי, צפו לרומנטיקה באוויר ואווירה מחשמלת ומפתיעה, בין לבין תוכלו להתענג על קלאסיקה אירית, כשזה קורה, כל המועדון יעצור מה שיביא את כולם לרחבה או לפצוח בשירה מהבר.

The Academy, Middle Abbey Street

(כתובת 57 Middle Abbey St, North City, Dublin 1, D01 W573)

האקדמיה היא אחד מהמקומות הגדולים ביותר בדבלין, עם חלל עצום להופעות וריקודים. במהלך השבוע מגוון אמנים ולהקות מקומיות עולים לבמה ומנגנים לייב וסופי השבוע מוקדשים בדרך כלל  לסצנת ריקודים, עם תקליטנים מהשורה הראשונה, האווירה מחשמלת וזהו בהחלט מועדון הלילה מהטובים בדבלין שצריך להיות בראש הרשימה שלכם בעת ביקורכם.

Pygmalion

(כתובת 59 William St S, Dublin)

מוסתר במרתף מרכז העיר, פיגמליון הוא בר מגניב שהופך למועדון מרגש בלילה. עיצוב וינטאז' המושך הרבה אירים צעירים, במקום מנגנים תקליטנים בינלאומיים ידועים, המקום אמנם קטן, אך עם סצנת ריקודים מגניבה .

The Button Factory

(כתובת Curved St, Temple Bar, Dublin)

The Button Factory הממוקם במרכז התיירותי והתרבותי של דבלין, הוא מועדון לחובבי מוזיקה המארח הופעות אינדי, תקליטני טכנו ומוזיקת פולק אירית בהתאם לאיזה לילה תבחרו והוא אחד מהמקומות הפופולריים ביותר לתיירים רבים המחפשים מקום  לרקוד. המקום מושך אליו סטודנטים רבים שאוהבים מוזיקה מאינדי ועד היפ הופ.

Lost Society

(כתובת William St S, Dublin 2)

Lost Society הוא מועדון ובר מרשים המשתרע על פני מספר קומות באחוזה עירונית מהמאה ה -18. הפנים מלא בריהוט וינטאז' , ספות נוחות , תקרות גבוהות ,תוכלו לבחור בין המרתף האינטימי בו מנגנים תקליטנים שיש להם ניסיון לשאוב את הקהל לסחרור לבין הקומה השנייה , בה יש רחבת ריקודים גדולה.

Ely Bar & Brasserie

(כתובת CHQ Building ISFC Georges Dock, Dublin 1 Co. Dublin IE)

בר יין הוותיק ביותר באירלנד בן 200 שנה באזור המשגשג של מרכז שירותי הפיננסים האירי (IFSC)המרתפים המקוריים משנת 1821, כיום עם 2 ברים ברישיון מלא וטרסה מחוממת על שפת המים, זה אחד המקומות החמים ואחד המקומות הכי יפים מבחינה ארכיטקטונית כיום.

בין אם מדובר בארוחת ערב ל -2 או  הרכב של עשרה , דייט רומנטי זוגי או לשתות עם עם חברים, בין אם אתם יושבים בחוץ בשקיעה או נהנים מבילוי לילי בפנים, ELY BAR & GRILL מציעים את אחת מחוויות האוכל הייחודיות באירלנד, האוכל משובח ויש אפילו שיעורי בישול ואוכל והתאמת יין למי שרוצה ללמוד. 

Against The Grain

(כתובת 11 Wexford St, D2)

אם אתם מעוניינים לשלב אוכל טוב ומקום נעים לשהות ולשתות בו , הפאב הזה יהיה אידיאלי תוכלו לבחור חצי ליטר מתוך מבחר של למעלה מ -100 בירות, בשילוב אוכל אירי מסורתי וטעימות לארוחה קלילה יותר מוצעות לכם בתפריט מגוון ורחב. יש במקום גם משחקי לוח שניתן לשחק בהם.

Café En Seine

(כתובת 40 Dawson St, D2)

אחד מהמקומות הפופולריים ביותר בדבלין, נודע כמקום לרווקים, צעירים היפסטרים. במהלך היום, זה מקום ממש נעים לקפה והמקום שקט ובערבים המקום תוסס ומושך קהל רב המגיעים ליהנות ממוזיקה מעולה,טאפסים, בירה טובה ושיחה ערה עם אנשים.  יש מבצעי קוקטיילים בימי ראשון עד חמישי .

Frank Ryan's

(כתובת 5 Queen Street, Smithfield, D7)

D7 הוא אזור שמושך אליו קהל בני שלושים ומעלה,  גם הבר הקטן  הזה הסתמן כפאב מסורתי נינוח עם מוזיקה טובה שבדרך כלל יש בו תנועה ערה גם אחרי השעה 22:00. הוא מוכר בירות גינס וויסקי מעולה, הוא מעט חשוך, יש בו פינות אינטימיות  המוסיפות לאווירה וכך גם המזכרות השונות התלויות על הקירות והתקרה, Ryans הוא פאב אירי קלאסי שנותן תמונה אותנטית של אירלנד.

Krystle

(כתובת Harcourt St Harcourt St, Saint Kevin's, Dublin 2, D02 P902)

בקריסטל אתם צפויים לראות כמה מהשמות הגדולים בסצינה החברתית של דבלין, בין אם מדובר בשחקני רוגבי או דוגמניות. המוזיקה היא תערובת של R&B ( רית'ם אנד בלוז)  בליווי של כלי נגינה חיים, תוכלו לשבת על הבר או לשבת בשולחן, לרקוד ברחבת הריקודים וליהנות באחד מהמקומות הכי טרנדיים בעיר. שימו לב שיש במקום מדיניות לבוש, זה לא המקום להיכנס אליו עם סניקרס וג'ינס.

Cock Tavern

(כתובת 18 Church St, Howth, Co Dublin)

הטברנה הוא פאב עתיק היושב על גבעה קטנה בלב כפר Howth Head , ליד שוק דגים ומטרים ספורים מכנסיית סנט מרי ומבית הקברות. הפאב מעוצב בפשטות, נראה מאוד מזמין, תוכלו להימלט אליו מהקור, להתכרבל מול האש להתחיל בשיחה אקראית עם הברמן החביב מאחורי הבר או עם אחד המקומיים . 

הטברנה שופצה לאחרונה ובניהול חדש, אם אתם מעוניינים באווירה חמימה ואלכוהול משובח אבל זול, זה כנראה המקום שימכור לכם את החצי הליטר הזול ביותר בדבלין. במקום יש חדר משחקים ומסכים גדולים לאירועי ספורט גדולים . אם מזדמן לכם לטייל באיזור, כדאי מאוד לקפוץ אליו.

Globe

(כתובת 11 South George’s St, D2)

הבר שוכן באותו בניין של מועדון הלילה RiRa,  הוא אהוב בקרב מוזיקאים וחובבי מוזיקה, זה אחד המקומות העמוסים בסופי שבוע עם קהל חובב רוק, אבל אם תגיעו באמצע שבוע בהחלט תוכלו לשתות באווירה רגועה יותר. 

באמצע השבוע  יש שיתוף פעולה בין הבר למועדון הלילה והכניסה ל- RiRá הינה בחינם, אך לילות סוף השבוע מנוהלים על ידי יזמים עצמאיים המחייבים בתשלום למועדון הלילה הסמוך.

Bagots Hutton

(כתובת 28 South William Street, D2)

אחד מברי היין הוותיקים ביותר באירלנד, שהחל את דרכו עוד משנת 1829 , בשנות השמונים המקום הוזנח ונסגר, עד שבעלי המקום החדשים שרכשו את הבר הפיחו בו חיים חדשים בחלל ההיסטורי והפכו אותו לאחד מהמקומות החמים ביותר לבילוי לילי,  שיחזרו את המבנה המקורי בעל הקשתות, 

מרתפי היין בני ה -300 שנה שופרו עם יותר משלושים יינות , תוכלו להזמין כוס יין או את כל הבקבוק.ליהנות מאוכל וחברה טובה.  העיצוב  המשלב ישן  וחדש יצר בר אינטימי ומזמין, בשילוב מוזיקה ואוכל מעולה, בר זה בהחלט צריך להיות ברשימת הביקורים שלכם בדבלין. 

Bia Bar

(כתובת 28/30 Lwr Stephen’s St, off George's St, D2)

מקום נהדר לארוחת צהריים המתפקד כבר בלילה. התפריט כולל המבורגרים, צ'יפס ומזון אופייני לבר, אבל גולת הכותרת הן הפיצות הנחשבות שלהם המוגשות עד לשעה 22:00.  המקום מושך אליו חובבי מוזיקה אלטרנטיבית ופאנק ויש מופע אקוסטי בימי שני. למעשנים יש אזור עישון בחוץ .

איפה מבלים בדבלין
איפה מבלים בדבלין

שאלות נפוצות בנוגע לחיי לילה בדבלין

ברים בדרך כלל מגישים עד 23:00 בימים שני עד רביעי ועד חצות בימי חמישי עד שבת. ישנם ברים ומועדונים שמגישים בדרך כלל עד השעה 02.30, אם כי אם אתה לן במלון , ברים של מלון מגישים אלכוהול בכל שעה שתחפצו.

בין 15-20 אירו בסופי שבוע. רובם מפסיקים להגיש אלכוהול בסביבות השעה 02:30, אך חלקם נשארים פתוחים מעט מאוחר יותר.

THE GRAND SOCIAL

(כתובת 35 Liffey St. Lower, North City, Dublin 1, D01 C3N0)

מעבר לצדו השני של גשר הפני תמצאו את The Grand Social. מועדון זה נבחר למקום עם המוזיקה החיה הטובה ביותר בדבלין, הוא כולל הופעות מצויינות ותקליטנים מהטובים בדבלין.

גיל השתייה החוקי בדומה לישראל הוא 18. לעתים יבקשו מכם להציג תעודת זהות כדי לאמת את זה.

המחיר הוא 18 אירו לבירה גינס שנחשבת "הכי טובה בעיר" , אך האם היא שווה את המחיר? זאת שאלה, זה הליטר היקר ביותר באירופה, אולי שווה לנסות לשתות אחת ולסמן וי על אחד המקומות המפורסמים באירלנד ובדבלין בפרט, אבל אם זה יקר לכם ואם אתם פחות בעניין של "מלכודת תיירים", תוכלו לפקוד מקום אחר.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אירלנד!

דילוג לתוכן