דבלין עם ילדים

דבלין עם ילדים

צריכים עזרה בתכנון החופשה באירלנד?

דבלין עם ילדים - האטרקציות שאתם חייבים לבקר בהן

העיר דבלין מתאימה במיוחד למשפחות עם ילדים, תוכלו למצוא בה מאתרים היסטוריים ועד חופים חוליים, פארק הפניקס וגן חיות. בנוסף, מוזיאונים רבים מציעים פעילויות לילדים כמו הצגות וסדנאות יצירה, 

מה לעשות עם ילדים בדבלין
מה לעשות עם ילדים בדבלין

המלצות לטיול עם ילדים בדבלין

Dublinia

(כתובת St Michaels Hill Christ Church, Dublin 8)

זהו מוזיאון שייקח את ילדכם לאחור בזמן לתקופות הוויקינגים וימי הביניים, המוזיאון ממוקם בלב העיר העתיקה בקרייסטצ'רץ'. הילדים יוכלו לגלות את העבר העשיר של דבלין , לטפס על מגדל מקורי מימי הביניים, אמנם תצטרכו לטפס 96 מדרגות והטיפוס דיי מעייף, אבל אז יתגלו לכם נופים מרהיבים של העיר. 

הילדים ילמדו על העיר בתקופה הוויקינגית , יראו  כיצד היו החיים על סיפון ספינת מלחמה ויקינגית, יוכלו לשחק עם כלי הנשק וללמוד את כישורי הלחימה הוויקינגית. יבקרו בבתים משוחזרים מימי הביניים, בבית ויקינגי וילמדו על המורשת ועובדות היסטוריות אודות הוויקינגים, ימדדו  תלבושות ובגדים וויקינגים.

 

הסקירה ההיסטורית מרתקת, הם ילמדו על עונש המוות שהיה נפוץ באותה תקופה , יוכלו לבקר ביריד ימי הביניים, לשחק משחקים מימי הביניים, ללכת לאורך רחוב ימי הביניים ואפילו לנסות לטעום ממטעמי המטבח באותה תקופה.

 

במוזיאון זה תוכלו כמשפחה לגלות את העבר העשיר של דבלין. גלה כיצד אנו מושפעים מהתקופות הוויקינגיות ומימי הביניים עד היום.תראו חפצים שנמצאו בדבלין בהשאלה קבועה מהמוזיאון הלאומי של אירלנד, כולל אלה מחפירות מפורסמות , תיהנו מחוויה האודיו-קולית , סיפור חייהם של דמויות מימי הביניים.

Croke Park

(כתובת Cusack Stand, Croke Park, St Joseph’s Avenue, Drumcondra, Dublin 3)

בין אם ילדכם אוהד כדורגל ובין אם לאו מומלץ לבקר באצטדיון הכדורגל בדבלין שהוא אחד מאצטדיוני הספורט הגדולים באירופה ולהצטרף לסיור במוזיאון  ה- GAA (איגוד האתלטיקה הגאלית) אם אתה באמת רוצה להכיר את התרבות האירית,ביקור בפארק קרוק הוא חובה. 

הוא יותר מסתם אצטדיון, זהו ביתם של משחקים גאליים והוא מקום מיוחד עבור תושבי אירלנד. הסיור ילמד אתכם על תרבות הספורט באירלנד, הארועים ההיסטוריים שמגבשים את האירים שהם אומה חובבת ספורט במיוחד. תלמדו על הגאווה של האירים בהישגי מדינתם בספורט. 

האיצטדיון מארח גם את כל הארועים החשובים של דבלין. אבל גם אם אתם לא חובבי ספורט, תמצאו שדווקא מהאיצטדיון נשקפים כמה מהנופים היפים ביותר ,תוכלו לעלות על הגג של ולקבל נוף ללא תחרות על העיר, מפרץ דבלין ואפילו תוכלו לראות עד ההרים שמעבר.

Butlers Chocolate Café

(כתובת Clonshaugh Business & Technology Park, Coolock, Co. Dublin, D17 A076)

זהו ביקור שילדכם בטוח יהנו ממנו , במוזיאון מפעל ייצור השוקולד, המפעל הוותיק  החל את דרכו בדבלין בשנת 1932. באטלרס פתחה את הקניון הראשון שלה בשנת 1989 ברחוב הקניות המוביל של דבלין, רחוב גרפטון,  הוא נמצא ליד פארק הירוק של סנט סטפן. 

כיום ישנם 24 בתי קפה של באטלרס שוקולד במיקומים שונים באירלנד. בתי הקפה שוקולד באטלרס מעוצבים להפליא וכיף לשהות בהם,  הם מגישים את השוקולדים המשובחים ביותר, קינוחים מדהימים ומשקאות חמים, תוכלו ליהנות משוקו חם ולבחור שוקולד מתפריט מגוון ורחב . 

החברה הקימה את המוזיאון המציע הצצה על תהליך הכנת השוקולדים ומציע לילדיכם טעימות וסדנה מעשית, לא תוכלו שלא להתמכר לריח המתוק של השוקולד החם.

National Leprechaun Museum

(כתובת Twilfit House, Jervis St, Dublin 1)

המוזיאון החביב הזה מציע חוויה לילדים, אבל לא רק להם, גם אתם המבווגרים תצאו למסע חזרה לילדותכם, תוכלו להיכנס יחד כמשפחה לעולם של מיתוס ואגדה.

האירים ידועים בזכות הסיפורים שלהם, ובהדרכת מספרי הסיפורים תצאו להרפתקה מהאגדות תאזינו לסיפורים ותלמדו על אירלנד המיתולוגית. 

תוכלו ללמוד את הסודות השמורים באירלנד וללכת שבי אחרי הקסם האירי , ליהנות מהסיפורים מהפולקלור האירי העשיר, חלק מהסיפורים הם היסטוריים וחלק אגדות ומיתוסים, ילדכם יהיו מרותקים לסיפורים וקשובים לפחות עד סוף הביקור.

Dublin Zoo

(כתובת Phoenix Park, Dublin 8)

אחת מהחוויות המהנות ביותר עבור ילדים הוא כמובן גן חיות, זהו אחד מגני החיות הוותיקים בעולם, גן החיות של דבלין מציג חיות כבר כמעט 200 שנה. כאן ילדיכם יוכלו ללטף חיות משק ידידותיות ולראות חיות אקזוטיות כמו אריות של הסוואנה האפריקאית. 

ביקור בגן החיות הוא יום טיול מהנה, תוכלו  לראות ג'ירפות וזברות, להתפעל מפילים ענקיים וקרנפים, ליהנות מהשטחים המדמים את הג'ונגלים של אסיה, מפגש עם חיות תמיד מוציא את הטוב מהאנשים, בגן החיות יש הרבה פעילויות לילדים, מופעים ובמקום יש גם מסעדה נחמדה לארוחת צהריים. 

Imaginosity, Dublin Children's Museum

(כתובת The Plaza Beacon South Quarter, Sandyford, Dublin 18)

מוזיאון הילדים האינטראקטיבי היחיד באירלנד שנפתח בשנת 2007 ומאז ביקרו מעל 650,000 איש  המוזיאון דוגל בפילוסופיה מעשית המעודדת את כל המבקרים להשתתף וליהנות תוך כדי למידה וליצור זיכרונות חיוביים ומתמשכים.

בתפאורה של המוזיאון, הדמיון של ילדים נדלק, היצירתיות שלהם באה לידי ביטוי, יש אינספור חוויות אינטראקטיביות עשירות לעסוק בהן;

לטפס אל הקוסם ולהפעיל את ספינת הרקטות , לשחק בטירה Imaginosity מציעה מגוון רחב של סדנאות ושיעורים באומנות ומלאכה, מחשבים, מוזיקה ותיאטרון יש סטודיו לאמנות, חלל תיאטרון הילדים ואפילו חדר סייבר – ולרובם הכניסה חינם. 

סדנאות פועלות על בסיס כל הקודם זוכה. מוזיאון הילדים הוא בגדר ביקור חובה לילדים, אלה משחקים שיעוררו דמיון בילדכם , משחקים יצירתיים, אומנויות במה ולמידה מעשית. במשחקי הדמיון הילדים יכולים להעמיד פנים שהם שוטר או כבאי, 

לחמוק ממפלצות, הכל אפשרי ב- Imaginosity, מוזיאון הילדים של דבלין. הם יכולים לעסוק במשחק חופשי בחלקים שונים של המוזיאון,  לראות הופעות , הצגות  ומופעי בובות.

המוזיאון נפתח לפני 10 שנים, הוא דוגל בפיתוח הדמיון ומספק חוויות אמיתיות ומשמעותיות לילדים ללמוד באמצעות משחק בסביבה שסביר להניח שלא יחוו בבית הספר או בחיי היום יום.

 

פארקים בדבלין
פארקים בדבלין

The Ark

(כתובת 11A Eustace St, Temple Bar, Dublin, D02 A590)

מרכז תרבותי המיועד לפעוטות ועד לגיל העשרה, הוא מרכז תרבותי ייחודי המקדם אמנות, מספרות ועד דרמה. מטרת המרכז היא ללמד ילדים לגלות ולאהוב אמנות. להכיר אמנים איריים ובינלאומיים מובילים, 

ילדים יכולים ליהנות מהופעות בתיאטרון הייחודי, לצפות בתערוכות מרתקות או להשתתף בסדנאות יצירה. הילדים יכולים לצפות במופעים,  להשתתף בסדנאות בגלריות אומנות בנושאים שונים. ישנן גם סדנאות מוזיקה והופעות מוזיקליות לכל המשפחה.

Jump Zone

(כתובת Heather Road, Sandyford Industrial Estate, Dublin 18, Ireland)

זהו מקום בו סוף סוף תוכלו לעודד את הילדים לקפוץ ולהשתולל כמה שהם רק רוצים. Jump Zone הוא מרכז טרמפולינה מקורה ענק, עם מקומות לקפיצה, כמו גם חדרים קטנים יותר למשחקים. Jump Zone הוא מקום להרפתקאות ספורט! הילדים יוכלו לפרוק אנרגיות, לעשות פעילות ספורטיבית ומהנה.

Viking Splash Tour

(כתובת St Stephens Green North, Dublin 2)

אחת החוויות המהנות לכל המשפחה זה סיור בעיר ולאחריו שייט במעבורת הצהובה של Viking Splash Tour תוכלו לעלות על הסיפון, לחקור את העיר וללמוד את ההיסטוריה שלה באמצעות סיור רגלי ושייט במהלכו תחבשו קסדה ויקינגית.

Viking Splash Tours Dublin מבדרים ומחנכים מבוגרים וילדים כאחד, סיור הספרינג הוויקינגי הוא סיור ייחודי,  תוכלו לראות את דבלין דרך מעבורת אותנטית מתקופת מלחמת העולם השנייה, רק כמה מאות שרדו עד היום. משפחתכם יכולים לצאת לסיור ולשייט וללמוד על ההיסטוריה של העיר דבלין.

טיול משפחות לדבלין
טיול משפחות לדבלין

שאלות נפוצות בנוגע לדבלין עם ילדים

Gallagher’s Boxty House

(כתובת 20-21 Temple Bar, Dublin 2, Ireland)

בוקסטי זה אוכל אירי מסורתי, לביבות תפוחי האדמה של בוקסטי אהובות במיוחד על ילדים, תפריט הילדים מציע גרסאות קטנות יותר של אוכל מסורתי כמו תבשיל אירי וכופתאות תפוחי אדמה. הילדים יאכלו אוכל בריא וגם המבוגרים יוכלו ליהנות מהמטבח האירי המשובח עם תבשילים מעולים, מומלץ לנסות את פאי הרועים.

טיולי Viking Splash נמשכים 60 דקות ביבשה, 15 דקות על המים . הסיורים פועלים בתדירות גבוהה יותר במהלך עונת השיא ותדירות נמוכה יותר מחוץ לעונה ויש להזמין מקום מראש.

סיורי אוטובוס עם גג פתוח , hop-off Bus Tour

(כתובת 59 O'Connell Street Upper, North City, Dublin, Ireland)

ישנם מספר סיורים מתחרים באוטובוסים פתוחים המציעים שירותי הופ-און-אוף-אפ ברחבי העיר. המוכר ביותר מנוהל על ידי אוטובוס דבלין, שמדריכיו המומחים מספקים מידע מתובל בהומור האירי, אבל בכל אחד מהסיורים תגיעו אל נקודות הציון העיקריות של העיר.

שימפנזה בשם בטי, היא המבוגרת ביותר בגן החיות של דבלין, היא ילידת 1962.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אירלנד!

דילוג לתוכן