מקומות בדבלין: אזור טמפל בר

מקומות בדבלין: אזור טמפל בר

צריכים עזרה בתכנון החופשה באירלנד?

כל מה שיש לעשות באזור של הטמפל בר דבלין

שכונת טמפל בר ידועה כמרכז התיירות של דבלין, השכונה טמפל בר שוכנת על גדות הנהר היא אזור הומה הכולל כמה גלריות המציגות תערוכות של אמנים עכשוויים, בתי קפה ומקומות תרבותיים, פאבים וחיי הלילה.

Temple Temple הוא המקום להיות בו כדי להרחיב את האופקים התרבותיים והאומנותיים, בדרך כלל תמצאו באיזור הופעות חינם, הקרנות סרטים או שווקים, תוכלו לצאת למקומות טרנדים, לבקר בגלריית טמפל בר .

בטמפל בר יש  מבחר מסעדות ובתי קפה והיא ידועה בעיקר בזכות חיי הלילה, זהו מרכז הבילויים במרכז העיר דבלין. יש מגוון של פאבים, מועדונים, מסיבות ומקומות מרגשים. 

טמפל בר ידועה במסיבות הוללות, יש מועדוני גייז, מקומות לשתות בהם בירות נהדרות, למי שמחפש משהו קצת יותר יוקרתי יוכל למצוא זאת במועדוני הקוקטיילים או בבר המפורסם The Temple Bar – המתגאה ביותר מ -450 סוגי וויסקי. 

במאמר זה נסקור את המקומות שכדאי לכם להכיר ואת המקומות שאסור לכם לפספס.

פאבים ומקומות בילוי בשכונת טמפל בר דבלין
פאבים ומקומות בילוי בשכונת טמפל בר דבלין

פאבים ומקומות בילוי בשכונת טמפל בר דבלין

סינמטק

Irish Film Institute

(כתובת 6 Eustace Street Dublin, Dublin 2)

ה- IFI הוא הקולנוע העצמאי הראשי של דבלין, תוכלו לראות בו סרטים  אמנותיים לא מסחריים, סרטים דוקומנטריים, סרטים עצמאיים קצרים ובאורך מלא, סרטים איריים ובשפות זרות . תוכלו ליהנות מחוויה תרבותית, לראות סרט אינדי ולבלות במסעדה והבר בקולנוע .

שוק המעצבים של Cow's Lane

בשכונת הטמפל בר יש את אחד משווקי בגדי הווינטז' הפופולריים ביותר בעיר. שוק המעצבים של Cow's Lane  הוא אחד המקומות הפופולריים ביותר על המקומיים, שוק יומי זה פתוח במהלך חודשי הקיץ של יוני עד ספטמבר, 

ומציע למעלה מ -60 דוכנים של מיטב הלבוש, האקססוריז, האומנות והמלאכה בעיר. בחורף המקום עובר למקום מקורה באולם האירועים של סנט מייקל וסנט ג'ון.

אמנות וגרפיטי

Temple Bar Gallery + Studios

(כתובת 5-9 Temple Bar, Dublin 2, D02 AC84 )

ברובע התרבותי של טמפל בר, בלב  סצנת האמנות של דבלין שוכנת גלריית טמפל בר שהוקמה על ידי אמנים בשנת 1983,ביוזמת אמנים באירלנד.

Temple Bar Gallery + Studios הוא מתחם סטודיו לאמנים מוביל וגלריה לאמנות עכשווית במרכז העיר דבלין. הגלריה הייתה בעבר מפעל לבגדים,  כיום הגלריה מציגה מספר תערוכות אמנות חזותית עכשווית, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אמצעי תקשורת, מצילום ועד הדפס ווידאו ויריד ספרים. 

 שכונת טמפל בר מאופיינת גם בגרפיטי נועז ואמנות רחוב. בכל פינה מתגלות קריקטורות, מילים שנונות ודמויות שיעוררו בכם מחשבה או חיו ,  תוכלו לקחת סיור אמנות רחוב וסדנת גרפיטי ברובע התרבותי של הטמפל בר.

מקומות בילוי בשכונת טמפל בר דבלין
מקומות בילוי בשכונת טמפל בר דבלין

מסעדות בשכונת טמפל בר דבלין

Elephant & Castle Temple Bar

(כתובת 18-19 Temple Bar, Dublin 2)

זהו המקום המוכר הודות לכנפי העוף החריפות המפורסמות, תוכלו למצוא גם פסטו מעולות ברוטב שמנת, מאכלי ים ,צוות ידידותי וקשוב . 

Gallaghers Boxty House

(כתובת 20-21, Temple Bar, Dublin 2, D02 ET66)

בית האוכל האירי בטמפל בר, דבלין, בית בוקסטי הוא מועדף בקרב המקומיים והתיירים כאחד במשך למעלה מ -30 שנה. 

the temple bar restaurant

(כתובת The Locksmiths, Temple Bar, Dublin 2)

תמצאו בו צ'יפס פריך, פאי רועים ופנקייק עשוי מתפוחי אדמה ממולא פילה בקר.

Roberta's Restaurant, Bar & Terrace

(כתובת 1 Essex St E, Temple Bar, Dublin)

הצוות אדיב ומאיר פנים, המסעדה  מעוצבת בסגנון תעשייתי מודרני ,קוקטיילים נהדרים, אנחנו ממליצים במיוחד על עוגת הגבינה עם האוכמניות .

The Old Storehouse Bar and Restaurant

(כתובת 3 Crown Alley, Temple Bar, Dublin, D02 CX67)

בר אירי מסורתי המציע אוכל ומשקאות איכותיים , מוזיקה חיה מדיי יום, ההופעות מתחילות  החל משעה 15.00 ונמשכות עד לסגירה.

The Turk's Head

(כתובת 27 Parliament Street Dublin 2)

ראש הטורק ברחוב הפרלמנט הוא לא פאב אירי מסורתי, הארכיטקטורה בסגנון ספרדי וגם סגנון המוזיקה שונה, תמצאו בו מגוון אקלקטי של מוזיקה מרגאיי ועד טראנס. הוא מארח הופעות חיות ודיג'ייז שירקידו אתכם עד שעות הלילה המאוחרות .

Oliver St. John Gogarty

(כתובת 18-21 Anglesea St, Temple Bar, Dublin 2, D02 RX38 )

פאב פופולרי ביותר שיש לו קהל נאמן, הגן מתהדר בחלל מואר, גינה פתוחה בעיקר בקיץ בה יש תנועה ערה של אנשים ששותים בירה. חדר אחר אינטימי יותר עם שולחנות גבוהים וכיסאות בר,  חלל אחר מיועד לריקודים. 

מבחר הבירה רחב והאוכל טוב מהממוצע בפאבים, תוכלו לשמוע מוזיקה מגוונת מלהיטי שנות ה -80  ועד למוזיקה אירית מסורתית. הפאב הזה מקום בילוי מרכזי ותוסס לבלות בו ואם שתיתם יותר מדיי,  הוא משמש גם כהוסטל אירוח לצעירים ששוכרים חדר באכסניה.

Bison Bar & BBQ

(כתובת: 11 Wellington Quay, Temple Bar, Dublin Southside, Co. Dublin, D02 XY28,)

ביזון בר יושב ממש על הרציף וולינגטון, מציע מבחר וויסקי , יותר מ -150 וויסקי שונים, קוקטיילים נהדרים שהולכים מעולה עם הברביקיו המשובח, תוכלו ליהנות ממגוון בשרים ואלכוהול. 

The Garage Bar

(כתובת 10 Essex St E, Temple Bar, Dublin 2, D02 TF24)

ברחוב אסקס תמצאו בר מחתרתי עם אווירה אינטימית,  אם אתם מחפשים מוזיקה טובה ולשתות קנקן בירה במחיר סביר, תמצאו כאן מבצעי קוקטיילים ומוזיקה קלאסית משנות ה -50, ה -60 וה -70 , R&B ו- Soul . השם ניתן לבר משום שהוא אכלס מוסך שהיה במשך שנים לא בשימוש, ניתן עדיין לראות שאריות נסורת על הרצפה.

The Porterhouse Temple Bar

(כתובת 16-18 Parliament St, Temple Bar, Dublin 2, D02 VR94)

הפאב פתח את דלתות הסניף הראשון שלו בשנת 1989. בפורטהאוס, תמצאו כמה מהבירות הטובות ביותר בכל אירלנד, יש להם מבשלת משלהם, הם מתהדרים כעת בחמישה מתחמים בדבלין, לונדון וניו יורק, ואפילו זכו במדליית הזהב בפרס היוקרתי ביותר של תעשיית הבישול העולמית . 

הם מציעים מגוון רחב של בירות ומציעים תפריט אוכל מעולה.  סניף הטמפל בר  הוא ייחודי וכולל גם מוזיקה חיה שבעה ימים בשבוע עם מוזיקה מסורתית בסופי שבוע.

The Front Lounge

(כתובת 33 Parliament Street Dublin 2)

הפאב ברחוב הפרלמנט הוא בר ידידותי לגייז  ולהט"ב עם הרבה שיק , חלל מפואר ומואר עם מגוון ספות נוחות וכורסאות. הקירות מעוטרים באמנות  ופוסטרים , המקום מציע  קוקטיילים טעימים ולילות הנעים בין קריוקי לארועים בנושאי גאווה עם מגוון אמנים מהקהילה. היצע המזון לא גדול, אך איכותי .

Teac na Céibe

(כתובת 10-12 Temple Bar, Dublin 2, D02 EW63)

בלב שכונת המסיבות של דבלין, תמצאו את הפאב הקלאסי הזה השוקק תיירים, לעתים קרובות תהיה מוסיקה חיה של הרכבים מקומיים, מופעי ג'אז', להקות משובחות , כמה מהן עשו את הפריצה שלהן בפאב הזה, המקום נותן הזדמנות גם להרכבים לא מוכרים. תוכלו לראות במקום סטודנטים וגם בני שלושים פלוס, אווירת המסיבה והחגיגות לא מדלגת על אף אחד.

The Temple Bar

(כתובת 47 – 48 Temple Bar Dublin, Dublin 2)

אחד הפאבים המפורסמים ביותר בדבלין שהוקם בשנת 1840, המציע למעלה מ -450 סוגים שונים של וויסקי נדירים (האוסף הגדול ביותר באירלנד) . המבנה האדום הזה הוא מקום אייקוני המזוהה עם אירלנד, הוא  מוסד של ממש המושך אליו תיירים מזה 160 שנה ונחשב לאתר חובה בביקור בדבלין. 

הפאב העתיק הזה אהוב גם על חובבי מוסיקה , בשל ההופעות היומיומיות מדיי ערב. האוכל כולל פיצות, המבורגרים, לצד אוכל אירי מסורתי, כריכים וצדפות .

Vintage Cocktail Club

(כתובת 15 Crown Alley, Temple Bar, Dublin 2, D02 E229)

מועדון הקוקטיילים החדש  זה מוסד יוקרתי וטרנדי,  המספק משקאות ברמה גבוהה. כדאי מאוד להזמין מקום מראש למקום הפופולרי הזה, כדי להבטיח שלא תשתרכו בתורים שבחוץ. הבר  כולל ארוחות ערב המוגשות עד 23:00 לאלה המעוניינים לסעוד , משקאות מתפריט ארוך ומגוון ומתאפיין באווירה רגועה.

פאבים ומקומות בילוי בשכונת טמפל בר
פאבים ומקומות בילוי בשכונת טמפל בר

שאלות נפוצות בנוגע למקומות בדבלין אזור טמפל בר

טמפל בר הוא הרובע התרבותי של דבלין, הממוקם על הגדה הדרומית של נהר ליפי, אזור המכונה לעתים קרובות העיר העתיקה. תוכלו למצוא מסעדות, ברים, תיאטראות ובתי הקפה .

לטמפל בר יש רוח מגוון ארועי תרבות לאורך כל השנה. אלה כוללים שווקי מעצבים שבועיים ושווקי אוכל וספרים, כמו גם פסטיבלים רגילים, כולל Tradfest ופסטיבלי תרבות.

ביום פטריק הקדוש, טמפל בר הוא המקום להיות בו, כשהרחובות ועמוסים והמסיבה נמשכת אל תוך הלילה. אנשים זורמים מכל רחבי העיר וממלאים את המסעדות והברים הרבים הממלאים את האוויר במוזיקה אירית מסורתית ומודרנית .

מומלץ לשהות בכיכר המרכזית ובסביבתה, שם  מתקיימים מופעי רחוב , מהכיכר מסתעפים רחובות רצופים ברים מפורסמים , מסעדות וחנויות אופנתיות. היא גם ביתם של שתי הקתדרלות הגדולות של העיר, כנסיית פטריק הקדוש וכריסטוס.

הבר הממוקם באזור האייקוני של טמפל בר, הוא מלכודת תיירים המחיר לליטר בירה הוא  6.90 € .

Fabi’s Grill Temple Bar

(כתובת 13 Crown Alley, Temple Bar, Dublin, D02 KW83 )

מיטב האוכל הברזילאי בטמפל בר.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אירלנד!

דילוג לתוכן