שופינג & קניות בדבלין

שופינג & קניות בדבלין

צריכים עזרה בתכנון החופשה באירלנד?

דבלין עמוסה בחנויות מדהימות, בוטיקי אופנה, מרכזי קניות ושווקים. רובן ממוקמות במרכז העיר, רחוב גרפטון הוא מוקד הקניות בדבלין ויש בו הכל, החל מחנויות בוטיק יוקרתיות ועד מחירים זולים ומבצעים. ריכזנו עבורכם רשימה של חנויות מעניינות ומובילות בדבלין בהן תמצאו כל מה שתחפצו מהלבשה תחתונה ועד חנויות תכשיטים יוקרתיות, חנויות ספרים ועוד, מרכזי קניות מהודרים במבנים עתיקים או חנויות שיקיות מודרניות.

George's Street Arcade

(כתובת George’s Street Arcade Dublin 2)

שוק המזון הטוב ביותר בדבלין הממוקם בתוך מבנה גותי ויקטוריאני אלגנטי. מלבד חנויות ודוכנים למכירת בגדים חדשים וישנים, ספרים משומשים, כובעים, תכשיטים ותקליטים, יש אוכל גורמה , מכר של דגים טריים, מאכלים אירים מסורתיים, תוכלו למצוא שפע של פריטים ומוצרים וגם ליהנות מעצם השיטוט עצמו. 

השוק במרכז העיר ברחוב ג'ורג'ס סטריט ארקייד (דבלין 2), הוא מרכז הקניות הראשון שנבנה באירלנד בשנת 1881 ואחד משווקי העיר הוותיקים באירופה, ממוקם בלב מרכז העיר דבלין באזור הרובע התרבותי, במרחק של פחות מ -5 דקות הליכה מרחוב גרפטון וטמפל בר וטריניטי קולג '.

תוכלו לספוג אווירה אירית מודרנית במיטבה, ליהנות מדוכנים מסוגננים וחנויות אקסקלוסיביות.

תמצאו בשוק מבחר עצום של מוצרים .

בשוק הוויקטוריאני הסגור הזה תוכלו ליהנות מחנויות בוטיק 'עצמאיות' ודוכני אופנה, לבוש, תכשיטים, מוסיקה פאנקית, פריטי אספנות, מזכרות ועוד.

Powerscourt Townhouse

(כתובת 59 S William St)

המרכז המהודר והמסוגנן הזה ממוקם במיקום מרכזי ממש ליד רחוב גרפטון. במבנה שנבנה בין השנים 1741-1744. הוא ידוע בעיקר בזכות בתי הקפה והמסעדות שלו, אך ניתן למצוא בו חנויות אופנה יוקרתיות, אמנות , עתיקות ותכשיטים ועוד.

באופן רשמי, המבנה היה ביתם של ריצ'רד ווינגפילד השלישי(1744-1788) ואשתו ליידי אמיליה, שקנו את בית העירייה לאירוח ,הבניין שימש למסיבות. הלורד ואשתו לא חסכו בהוצאות בעיצוב הבית בסגנון ניאו קלאסי.

Brown Thomas

( כתובת 92 Grafton St)

החנות האקסקלוסיבית ביותר של דבלין, כאן תמצאו  הכל מקוסמטיקה  ועד  נעליים , מצעים וכלי בית ומותגי אופנה איריות ובינלאומיות, כמו בלנסיאגה, לייני קוך ופיליפ טריסי. 

Avoca Handweavers

(כתובת 11-13 Suffolk St)

חנות שתמצאו בה בגדים, כלי בית, אולם אוכל במרתף ובית קפה מעולה בקומה העליונה , Avoca היא המקום למצוא מתנה מקורית, רבים מהבגדים ארוגים, סרוגים וצבועים באופן טבעי במפעל ויקלו. יש גם אופנה מוצלחת לילדים.

Weir & Sons

(כתובת 96-99 Grafton St)

חנות ענק זו ברחוב גרפטון נפתחה לראשונה בשנת 1869 ועדיין יש בה ריהוט עתיק ומקורי , ההתמחות היא בתכשיטים איריים חדשים ועתיקים (כולל עיצובים קלטיים) ומבחר עצום של שעונים, קריסטל אירי, חרסינה, עור ומוצרי נסיעות.

Appleby

(כתובת 5-6 Johnson's Ct)

אפלבי, הידועה בחנויות התכשיטים שלה,   מספקת תכשיטי זהב וכסף באיכות גבוהה בעיצובים ייחודיים. זה המקום  ללכת לחפש בו -טבעות יהלום ושעונים יוקרתיים לגבר.

Kilkenny Shop

(כתובת 6 Nassau St)

מאגר גדול ותיק לאופנה אירית עכשוויות וחדשנות, הכוללות, בגדי מעצבים ותכשיטי כסף מקסימים. כלי זכוכית וחרס יפים , מקום מצוין למתנות מסורתיות.

Ulysses Rare Books

(כתובת 10 Duke St)

חנות הספרים האהובה בעיר עם אוסף עשיר ומדהים של ספרים, ספרי היסטוריה, ביוגרפות, ספרי ילדים , הדגש הוא על ספרות מהמאה ה -20 ומבחר גדול של מהדורות נדירות של ג'ויס, ייטס, בקט וויילד .

Louis Copeland

(כתובת 18-19 Wicklow St)

חנות זו מייצרת ומציעה שפע של חליפות של מעצבים בינלאומיים.  

Parfumarija

(כתובת 25 Westbury Mall)

המקום שבו תמצאו ניחוחות משכרים , תמצאו בשמים, קרמים ותמרוקים שונים, זה לא סתם עוד חנות, אלא מקום יוקרתי המתמחה בנישה  של ניחוחות נדירים מרחבי העולם, שמקורם במייסדת, מריה איסלימוסקה.

Sheridan's Cheesemongers

(כתובת 11 S Anne St)

חנות המתמחה בגבינות , החברה נוסדה בשנת 1995, כאשר האחים שיימוס וקווין החלו למכור גבינות חווה איריות בשוק גאלוויי. זמן קצר לאחר שפתחו חנות בגאלוויי עם גבינות חווה איריות שנערמו מהרצפה עד התקרה. מאז שהחלו עם דוכן שוק קטן, העסק הרחיב את העסק שלנו וכולל  ארבעה מפעלים.

בין היתר תמצאו את מיטב הגבינות היבשתיות הקיימות, כמו כן תמצאו גם מוצרים אחרים כגון  שמני זית , רטבי פסטה איטלקית , פסטות, תבלינים וומשקאות אורגניים .

תוכלו למצוא יינות בחנויות שרידנס וגם פצפוצי לחם שיפון וזרעים ופצפוצי זרעים , קונפי ברווז, פסטו וצ'אטני לגבינה.

Design Centre

(כתובת Powerscourt Townhouse, S William St)

מוקדש בעיקר לבגדי נשים של מעצבים איריים, הכוללים חליפות קלאסיות, בגדי ערב וסריגים. התוויות האיריות , בין הלקוחות של המעצבות הגדולות  תוכלו למצוא את מישל אובמה.

Om Diva

(כתובת 27 Drury St)

יש במבנה שלוש קומות של אופנה , קומה של בגדי וינטאז', קומה של עיצוב אירי חדשני בקומה העליונה וסגנון עכשווי של אופנה פאנקית ומגניבה, הדפסים צבעוניים ובגדים מקוריים. 

רות ני לוינסיי עזבה את דבלין בשנת 1992 כדי להגשים חלום של מסע ברחבי העולם. 6 שנים מאוחר יותר היא חזרה והפיכה חיים במבנה הזה, העמיסה אל הבגדים חוויות של חיים שלמים, הביאה לעיצובים את ניו דלהי  ושאבה השראה משווקי אסיה, תוכלו לגלות בחנות שלה  אוצרות , היא מגשימה חלומות, מייצרת בגדים בתשוקה. 

MoMuse

(כתובת Powerscourt Townhouse, S William St)

הבוטיק המקסים הזה בקומת הקרקע של בית העיר פאוורסקורט  הוא בית לתכשיטים מודרניים וייחודיים של המעצבת מרגרט אוראורק.תוכלו למצוא את המתנה המושלמת מעגילי זהב רגיל ועד תכשיטי סברובסקי נוצצים.

Costume

(כתובת 10 Castle Market)

חנות אקסקלוסיבית המיועדת לפאשניסטות אמיתיות, בוטיק התלבושות, הוקם על ידי האחיות טאקר אן וטרייסי בשנת 1997 עם אימן בילי בהגה, זהו בוטיק בגדי יוקרה לנשים ואחד מציוני האופנה של דבלין.

האם בילי ובעלה המנוח בריאן טאקר, הן דמויות מובילות בתעשיית ייצור הבגדים האירית. לחנות יש חוזים בלעדיים עם מעצבים חדשניים כמו ויווטה, איזבל מראנט, סדריק שרלייה וזאדיג וולטייר.

Siopaella

(כתובת 29 Wicklow St)

Siopaella, מתמחה בבגדים, תיקים ואביזרים יוקרתיים, תוכלו למצוא מוצרי מעצבים אהובים במחיר סביר- מותגים כמו הרמס בירקין ורסצ'ה וינטאג' ועוד. 

St Stephen's Green Shopping Centre

(כתובת St Stephen's Green W)

ארמון קניות מהמאה ה -19; עיצוב הפנים דרמטי, המרפסת והחצר המרכזית המפוארים משמשים לחנויות הרשת .מרכז הקניות ממוקם בלב אזור הקניות והתרבות היוקרתי ביותר במרכז העיר דבלין, מרכז הקניות Stephen's Green מארח מגוון רחב של קמעונאים מובילים, כולל שמות ביתיים כמו Dunnes Stores, Argos, Boots, Eason, United Colors of Benetton, Mothercare, Elverys , Maxx. קמעונאים מובילים מתוצרת בית, כגון Best Menswear, Raidar ו- Tribe, נושאים את כל שמות המותגים האירופיים המובילים. תמצאו החל מאופנות גותיות ועד מתנות מוזרות. תיירים יוכלו למצוא כל מיני מתנות יוקרה ומזכרות במגוון חנויות יצירה ומתנות איריות, במרכז הקניות Stephen's Green יש מגוון עצום של בתי קפה, ברים ומסעדות .

Victoria's Secret

(כתובת 28-29 Grafton St)

סניף זה של חנות ההלבשה התחתונה האמריקאית הידועה כמותג מוביל נפתח בדצמבר 2017.

Rhinestones

(כתובת 18 St Andrew's St)

תכשיטים עתיקים ומיוחדים משנות העשרים עד שנות השבעים, עם פריטים במחירים שבין 25 ל -2000 אירו. אבני טורקיז ארט דקו,  תכשיטי פנינה משנות ה -30, שרשראות זכוכית וחרוזים, צמידים, סיכות וטבעות מוצגים בארונות עתיקים, הביקור בחנות היא חוויה בפני עצמה.

River Island

(כתובת 102-103 Grafton Street, Dublin 2, D02 KV79)

 חנות ידועה ברחוב גרפטון, המספקת את הידע שלהם וניסיון של למעלה מ -60 שנה בקמעונאות אופנה תוך סיוע בהגנה על הסביבה. תוכלו למצוא בה כל פריט לבוש, מבגדי ערב, שמלות מפוארות, חליפות מחוייטות ואלגנטיות וג'ינס אופנתי.

שאלות נפוצות בנוגע לשופינג בדבלין, אירלנד

מרכז העיר דונדרום (Dundrum Town Centre) 

(בכתובת Sandyford Rd, Dundrum, Dublin 16)

 הוא מרכז קניות הממוקם בדבלין והוא הגדול ביותר בכל אירלנד עם מעל 169 חנויות ומעל 3400 מקומות חנייה .

ליוויס ג'ינס (Levi's Dublin)

(כתובת 38 Grafton Street, Dublin, D02 W862)

הבית של מוצרי ג'ינס לוי'ס היא אחת מחברות הלבשה המוכרות ביותר. הם מתמקדים בייצור ג'ינס בר קיימא ועמידים ביותר ומחויבים להשתמש בפחות משאבים ולייצר פחות פסולת .

גלריית כרטיסים (Card Gallery)

(כתובת 31 Grafton Street, Dublin, D02 YY42)

אחת מחנויות המתנות הוותיקות ביותר באירלנד, Card Gallery נסחרת מרחוב גרפטון במשך למעלה מ -30 שנה. לספק ללקוחות מגוון רחב של מתנות, מזכרות ועוד.

לייף סטייל ספורט  (Life Style Sports)

(כתובת 57/58 Grafton Street, Dublin 2, D02 NY74)

קמעונאית הספורט הגדולה באירלנד, לייף סטייל ספורט הממוקמת ברחוב גרפטון 58. מתמחים בבגדי ספורט עם כמה מהמותגים הגדולים ביותר בענף הספורט ומבחר נעליים.

דיסני (Disney Store)

(כתובת  60-61 Grafton Street, Dublin Leinster, Co. Dublin, D02 YF74)

לאורך רחוב גרפטון עצמו, לקראת הקצה העליון, נמצאת חנות דיסני עם סחורה רשמית של דיסני וחוויות קסומות לילדים.

Dubray Books

(כתובת 36 Grafton St)

שלוש קומות המוקדשות לרבי מכר, מהדורות אחרונות , ללא ספק המבחר האדיר הופך אותה לאחת מחנויות הספרים הטובות בעיר.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אירלנד!

דילוג לתוכן