המלצות אירלנד חודש אפריל 6 לילות 5 ימים

המלצות אירלנד חודש אפריל 6 לילות 5 ימים

צריכים עזרה בתכנון החופשה באירלנד?

סיכום טיול באירלנד 18.4-23.4 6 לילות 5 ימים
יצאנו שתי חברות לטיול. השארנו בני זוג וילדים בבית . שתינו רוצות לראות כמה שיותר אבל פחות בעניין של נהיגה בצד שמאל.
אז הנה מה שעשינו :
יום שלישי טיסה ישירה עם אל על  . טיסה נהדרת שיצאה בדיוק בזמן.
נחתנו ב 20:00 בערך, היה עדיין אור ולקחנו אוטובוס מספר 16 למרכז העיר. עלה 2.6 אירו לאדם . התשלום במזומן בלבד ויש לתת סכום מדוייק. אין קבלת עודף. לאחר 40 דקות הגענו לתחנה. ואחרי 5 דקות הליכה הגענו למלון.
מלון דירות חדיש במיקום מצוין, חדר מרווח עם מטבח מאובזר ( קומקום, מיקרוגל, טוסטר, מקרר, מדיח כלים, כל הכלי מטבח). מיטות נוחות, כספת, אחלה שירות ומענה מהצוות. מומלץ בחום.
לאחר שפרקנו, הלכנו להסתובב קצת בעיר ולחוש את האוירה. יש שלל פאבים ומסעדות באזור.
יום רביעי- קמנו מוקדם. מזג אויר היה שמשי אבל היו רוחות כך שהיה קר מאוד. יצאנו לטיול רגלי במרכז העיר  ליד כל המונומנטים המומלצים וטיילנו בפארק סנט פטריק המקסים וראינו מלא פרחים מהממים, שחפים וסנאים.
ב 11 נפגשנו בכיכר ברנרדו לסיור חינמי על בסיס טיפים עם חברת sandemans free tour עם המדריך קארל. היינו בערך 20 אנשים וקיבלנו סיור של 3.5 שעות יוצא דופן. האנגלית שלו היתה ברורה והוא היה ממש מצחיק ומלא ידע. מומלץ בחום.
לאחר הסיור לקחנו רכבת Dart לתחנת howth בעלות של 5 אירו הלוך ושוב. 25 דקות נסיעה. זה פרבר של דבלין שצמוד לאוקיינוס. יש שם מספר מסלולי טיול באורכים שונים עם נוף מהמם . אנחנו לקחנו את המסלול הירוק שארך בערך שעתיים והמראות היו ממש יפים.
לאחר מכן הלכנו למזח ושם הלכנו למסעדה הכי רחוקה בשם aqua. מסעדת דגים מצויינת עם נוף מדהים. היה משובח. המחיר סביר. מנה של דג שלם של לברק עם תוספות עולה 22 אירו.
יום חמישי – הזמנו טיול דרך חברת paddywagon לצוקי מוהר שעלה 75 אירו. קמנו למזג אויר נפלא וב 7:30 כבר יצא האוטובוס לדרך עם תיירים מכל העולם. רק ישראלים לא פגשנו שם.
הטיול ארך 13 שעות והיה מעולה. זכינו לראות את הנופים של מערב אירלנד, שתי טירות ואת צוקי מוהר. היו גם עצירות בדרך לקפה וארוחת צהריים. הנהג שהוא גם המדריך מילא אותנו בהרבה ידע והומור. היה ממש כיף ולא מעייף. כשחזרנו ב 20:00 לדבלין, היינו מלאות אנרגיה להמשך הסתובבות לילית, קניות ומסעדה.
יום שישי- יצאנו שוב עם paddywagon לטיול נוסף.הפעם לצפון אירלנד.גם עלה 75 אירו. עוד טיול של 13 שעות. נופים אחרים מקסימים של גבעות ירוקות, כבשים, פרות, סוסים, צוקים, טירות, חופים.. פשוט מהמם. היינו בטירת dunloce שהנוף ממנה מטריף, היינו ב giant causeway שזו תופעת טבע מרשימה של סלעים בצורת משושים, dark hedges,  ובבלפסט העיר.
המזג אויר לא יכל להיות מושלם יותר והראות היתה    HD.
שוב חזרנו לדבלין ב 20:00 והלכנו למסעדה אסייתית בשם ukiyo עם מנות משגעות.
יום שבת – מזג אויר היה גשום ולכן החלטנו לצאת לטיול נוסף מחוץ לעיר עם חברת paddywaggon. הפעם נסענו מחוז וויקלו, גלנדלוך ועיירה בשם קילקני . עלה 35 אירו.
כשהגענו לקילקני לא ירד גשם וקיבלנו 3 שעות להסתובב בעיירה המקסימה הזאת מלאת החנויות הצבעוניות  ואוירה כיפית. טיילנו בכל המבנים המפורסמים של העיירה : מבצר, קתדרלה, מנזר ואפילו הספקנו לעשות סיור במבשלת בירה בשם smithwicks . סיור חמוד של 40 דקות שהסביר איך הכינו בירה בעבר וכיום כולל טעימות.
משם המשכנו לאגם גלנדלוך שזה בעצם עמק בין שני אגמים . עשינו מסלול של שעתיים כולל מפל ולמרות שהיה קצת גשם, זה לא הפריע לטיול. ממש זרזיפים דקים.
משם המשכנו לתצפית מעלפת על אגם גינס לתמונות וחזרנו לדבלין.
כמובן שניצחנו את הערב לעוד חיי לילה באזור הטמפל בר.
יום ראשון – הוקדש לדבלין. ב 9:30 כבר היה לנו סיור בטריניטי קולג' עם הספר של קלס והספרייה העתיקה, לאחר מכן הלכנו לראות טקס של מקהלת כנסיית כרייסטצ'רץ. המקהלה שרה מאוד יפה והטקס היה חביב מאוד.
משם המשכנו לתערוכה של כתבים עתיקים מכל העולם בספריית צ'סטר ביטי
לאחר שסיימנו לגמוע תרבות, הלכנו לחוות את דבלין ביום ראשון ברחוב גרפטון השוקק אנשים, הופעות רחוב וחנויות וכמובן קניות לילדים וקצת פיש אנד ציפס.
ב 17:00 חזרנו למלון לאסוף את המזוודות ולקחנו אוטובוס אקספרס 782בעלות 8 אירו לשדה תעופה. ניתן לקנות רק בכרטיס אשראי דרך האינטרנט.
כך סיימנו טיול מקסים רווי הליכה. הספקנו המון וזה היה בדיוק תפור למידתינו.
אין ספק שהכי כיף לטייל ברכב שכור. כך שאם אין לכם בעיה לנהוג הפוך אז לכו על זה , כי הקסם של אירלנד הוא בנופים ובעיירות ולא בערים הגדולות.
אבל אם זמנכם קצוב מאוד ממליצה על הסיורים שעשינו.
מקווה שעזרתי.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אירלנד!

דילוג לתוכן