יום שני בדבלין

יום שני בדבלין

צריכים עזרה בתכנון החופשה באירלנד?

יום השני שלנו בדבלין העיר
לשמחתנו התמזל מזלנו על יום שמשי עם 18-19 מעלות בעיר, מה שהוציא מאות אנשים ברובם צעירים החל מ 12 לפני הצהרים עד 22:00 (השעה בה דבלין מחשיכה) – לשבת על גדות הנהר ולשתות בירה ולשמוע מוזיקה ובעיקר להתמכר לשמש.
ביום נפלא זה החלטנו לראות את דבלין באמצעות הקו האדום של Big Bus
הקו כולל 25 תחנות והוא נע על הציר המרכזי בכל נקודות הענין של מרכז העיר דבלין.
למעשה אפשר וכדאי לעשות את כל הקו הזה ברגל – לא חובה לקחת את האוטובוס (30euro) המרחקים מקצה לקצה נעים בין 1.5 ק״מ ל 3 ק״מ בלבד.
שעות הצהרים – הוגדשו לקניות – יש הכל מהכל – מחירים דומים לנהוג בארץ. אבל המבחר גדול והכל מסודר, נקי והתורים זורמים באדיבות נהדרת של הדבלינים בכל מקום. הם פשוט אנשים שמחים, מחייכים, אדיבים מאוד ומאירי פנים, במיוחד ששומעים שאנחנו תיירים מישראל – בהחלט אין הרבה כאלה בדבלין עדיין.
מסעדה מומלצת מאוד היא ממש ליד הקתדרלה- מסעדת F.X. Buckley Steakhouse Restaurant at the Bull & Castle שמתמחה בבשרים, כבר שישה דורות, המוסד העתיק מופיע בכל דירוג נחשב של מסעדות בשר ברחבי העולם וב-2019-20 דורג במקום ה-25. שווה לאכול שם בתפריט הצהרים – המחיר בהחלט הוגן. (תפריט ערב מאוד יקר).
עם בטן מלאה עברנו לאלכוהול – סיור טעימות במבשלת הוויסקי Teeling Distillery
מיועד אך ורק למי שחובב וויסקי ויכול לשרוד 3-4 טעימות מכובדות
הסיור מקיף ומעניין עם הדרכה נהדרת של תהליך יצור הוויסקי האירי וכמה הוא שונה מכל מה שאנחנו מכירים. הסיור אורך כשעה וניתן לבחור 3 מסלולים של טעימות – למתחילים עדיף לקחת מסלול של 2 טעימות – ויסקי וקוקטייל נהדר. למתקדמים 3 טעימות ולמקצוענים 4 טעימות פרימיום.
את היום או נכון יותר את הלילה סגרנו בבר שנקרא The Barch הוא צמוד למלון שלנו ונחשב לאחד המבוקשים באזור. בסופ”ש – Live Band
מחירי הוויסקי ובירה ממש ממש נמוכים 6-7 Euro
קצת תמונות מהיום אפשר לראות בקבוצת הפייסבוק של המטיילים הישראלים באירלנד

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אירלנד!

דילוג לתוכן